28 d’octubre 2009

Un detingut per Garzon relacionat amb el Barça Parc de Viladecans.‏

Que demagògics que som o Quina pudor fa...
Viladecans connections
Relació amb Viladecans dels noms propis detinguts per Garzon
1.En Macià Alabedra, ha fet negocis a Viladecans? el ex-conseller de la Generalitat convergent, va entrar a les empreses dels empresaris Díaz Varela. Alavedra va presidir Kern Pharma i, en l’actualitat, encara figura com a conseller de Grupo Indukern. Indukern (de la família Díaz Varela) te el 23% de les accions de Golf de Viladecans. El FC Barcelona ha comprat, a golf de Viladecans S.A., uns terrenys de prop de 28 hectàrees a Viladecans, que els cedeix al Ajuntament de Viladecans perquè son Xarxa Natura 2000 i estan protegits, a canvi l’ajuntament de Viladecans cedeix al Barça uns terrenys adjacents per fer-hi el Barça Parc. L’ajuntament és propietari del 48 % dels terrenys adjacents que cedeix al Barça, però no és el beneficiari dels drets urbanístics, qui te els drets urbanístics és Golf de Viladecans S.A. (l’ajuntament va expropiar els terrenys per fer el camp de Golf, però qui va pagar les expropiacions va ser l’empresa Golf de Viladecans S.A.)
2.L'empresari Josep Singla de PROINOSA empresonat avui per en Garzon es molt amic del alcalde i del regidor d'urbanísme!!!
De fet li han adjudicat un munt d'obres, parc de negocis "viladecans business park", Parc Vilamarina, fa el camp de futbol de la torre roja, la urbanització dels carrers de Viladecans,...
Proinosa ha comprat els terrenys industrials de l'empresa Union Derivant del costat de la Roca a la Ctra 245 on es vol desenvolupar el projecte urbà La Vileta, etc... etc...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Feu pudor, esta clar!!

Rafael del Barco Carreras ha dit...

CÁRCEL DE BRIANS,

CONSTRUIDA POR PROINOSA, JOSEP SINGLA, CASO PRETORIA.



Rafael del Barco Carreras



Tanto va el cántaro a la fuente… Josep Singla, ingeniero, presidente de la célebre constructora PROINOSA, por él fundada en el 74, y vicepresidente primero del Gremio de Constructores de Obras de Barcelona, detenido e imputado por Garzón y con fianza de 500.000 €, ha declarado indignado que el encarcelado Luigi, Lluís García Sáez “El vigotis”, o “el cerebro”, o “conseguidor de obras y recalificaciones”, ex diputado del PSC, es "un operador libre con un despacho profesional" que cobró "una comisión absolutamente legal". Y aquí entramos de lleno en el célebre patinazo de Pascual Maragall en el Parlament sobre el 3%, achacado a CIU. “Tráfico de influencias”, comisiones, astillas, minutas, o la compra de cuadros a la esposa de Maciá Alavedra, se convierten al cabo de los años en “normales” y hasta “legales”, para el cerrado círculo que las practican y disfrutan.

Pero en cuanto a este escrito, que sepa o no de comisiones, del 3 o del 20%, y tráfico de influencias, se da por supuesto, o presuntamente supuesto, pero lo que me llama la atención es que su empresa construyó la famosa cárcel. Sea constructor de Brians 1 o 2, poco importa. Que allí el chorreo de comisiones debió funcionar mejor que las instalaciones de las duchas, no me cabe duda. Yo que intentaba ducharme a diario, a menudo, o no lo conseguía, o el agua tan escasa, que maldecía a los corruptos de la gran cárcel CINCO ESTRELLAS del pujolismo. Y lo de menos, las duchas. A los tres años de construida había tantas grietas que algún “fugista” se las miraba con fruición. Asimismo, las grandes manchas de salitre en la “obra vista” inspiraban a los aficionados al “butrón”, fans de Clint Eastwood en la “Fuga de Alcatraz”. La seguridad, contratada a una empresa israelí a través de otros íntimos de Pujol, era tan técnicamente perfecta que los funcionarios se perdían ante tanto mecanismo, por lo que recurrían al tradicional método de cerrar a mano puerta por puerta. Y con unas instalaciones de una cocina general y ofis para cada módulo, de verdad de CINCO ESTRELLAS, la comida fría y poca, servida por un catering, “Bon Servei” ¡qué ironía!, de un CIU que quebró… provocando el primer motín.

Singla me permitirá que como inquilino de Brians, y viejo promotor, le asegure que solo “untando” a diestro y “siniestro”, nunca mejor lo de SINIESTRO, se pueda “entregar” y “conformar” una obra con tantas deficiencias. Quizá lo compruebe de huésped.

Pero lo peor de esa cárcel no radica en sus constructores y los corruptos cobrando, sino, su total inmersión en “Barcelona, 30 años de corrupción” , ver www.lagrancorrupcion.blogspot.com